Moje Top Produkty za mesiac apríl

28.4.12

Nivea all in 1 pre extra hlbkové čistenie pleti. Kúpila som si ho len nedávno takže zatiaľ to ešte neviem dostatočne ohodnotiť. Má príjemnú vôňu a keď si ním tvár umyjem necítim po ňom žiadne pnutie a podobne :)
Gliss kur oil elixír kúra.  Skvelá vec na poškodené končeky:) Používam po umytí vlasov. Krásne vonia a vlasy sú po použití hebké:)


Bronzer od Rimmelu:) Čo viac k nemu dodať... 
krém na ruky Bambucké maslo - Ibištek ...Nejak extra ma neohúril, ale používam každý deň:D
Oriflame čerešnový hojivý zázrak...:) super vecička na popraskané pery ...ale používam ho skôr cez deň na noc Blistex.:)


Tiež sa ti môže páčiť

20 komentárov

  1. pekný článok:) ♥ a teen bronzer pd rimmelu chceem!!:D D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je super:) vyskúšaj ...:) 01 odtieň je taký prirodzený

      Odstrániť
  2. Loccitane mám moc ráda :)) Zvu tě na giveaway :)) http://clarissa-fashion.blogspot.com/2012/04/second-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zázračný kelímek mám taky.. vanilkový a nemůžu si ho vynachválit je opravdu úžasný :)

    http://alittlebookfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loccitane je super, zázračný kelímek nemůžu ani vystát, je fajn, že alespoň někomu vyhovuje :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, už zase bloguju. Mám teď blog na adrese www.lifeoftonymontano.blogspot.com ... Jinak tvůj blog je pořád tak hezký, jako když jsem tu byl naposled, takže přidávám do followers :)

    Přeji hezký den
    www.lifeoftonymontano.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten lesk z oriflamu mam akorát karamelový, je užasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mas krasny ruzovy blog !:)
    paci sa mi co mi robi myska ked s nou hybem:D
    a recenzia paradna :)




    ak mas zaujem pozyvam ta na miniaturnu giveaway na mojom blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award, který má za úkol dát ostatním vědět o dalších blozích, které vznikly docela nedávno a zároveň by na sebe měl každý nominovaný prásknout nějaké info.

    Pravidla zní:

    1. Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
    2. Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
    3. Prozradit o sobě 7 různých informací.
    4. Poděkovat tomu, kdo mě nominoval.
    5. Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekny clanok:-) ja mam ten hojivy zazrak ale vanilkovy:-)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten Gliss kur na vlasy je super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡