TAG: čo mi v kozmetickom svete fakt nejde :)

30.3.13

Ahoj slečny, dnes Vám v krátkosti napíšem TAG článoček o mojich nezručnostiach, ak sa to tak dá nazvať. Tento TAG sa mi veľmi zapáčil a ďakujem Lucinke za označenie.                                                              

Momentálne nemám veľa času na písanie článkov, pretože mám mnoho iných povinností, ale určite nechcem zanedbávať blog. Rozhodla som sa teda, že dnes Vám niečo o mne prezradím.       
                                                      
Lakovanie nechtov.
Aj keď sa mi nalakované nechty veľmi páčia, nemám rada celý ten proces lakovania. Proste nikdy si to neviem nalakovať tak pekne ako niektoré blogerky. :D 
Ale tak nie je to až také hrozné,  keď ich mám nalakované.
 No podľa mňa nie som až taká zručná v lakovaní. Ľavá ruka super, pravá fujky.:D
Krémovanie.   
Naozaj sa nerada krémujem, aj keď vidím, že moja pleť je suchá. No myslím také to celotelové krémikovanie sa. Ruky ma napadne niekedy natrieť, ale nohy alebo niečo iné málo:D Ale asi sa začnem trošku hydratovať...keď už mám také super voňavé mliečko. ;)
Tekuté linky.   
Občas sa mi stane, že to nevyjde a je to krivé. Radšej mám linky vo fixe či gélové. No niekedy nemám nervy ani na tie. 
Vlasy a účesy. 
Nedokážem si vytvoriť nejaké super extra účesy. Proste iba také obyčajné ako sú drdoly, vrkoče. 
Posielam pusu :)

Tiež sa ti môže páčiť

4 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡