Makeup a púder Fit Me Maybelline NY

25.2.14


Ahojky dievčatá :) 
Dnes by som Vám chcela predstaviť makeup a púder od zn.Maybelline z rady FIT ME! 
Táto kolekcia produktov z rady FIT ME pôsobí na mňa vcelku luxusne. Dizajnovo naozaj vydarená. Rada FIT ME ponúka okrem týchto dvoch produktov aj korektor a lícenkuJa mám makeup a púder v odtieni 120.
Makeup je založený na gélovej báze a konzistencia makeupu je veľmi fajn - síce je trošku tekutejší. Takáto konzistencia makeupu je výborná pre suchú pleť.
Mal by dokonale splynúť s pleťou. Na pleti je príjemný, dobre sa rozotiera a nie je parfumovaný. Je ľahký a na pleti vytvorí GLOW efekt. Krytie je jemné, takže pre zakrytie nedokonalostí, treba použiť korektor. Myslím, že je najviac vhodný pre normálnu až suchú pleť.



Moja pleť je zmiešaná a po aplikácii makeupu vyzerá pekne sviežaBalenie makeupu je jednoduché, sklenená fľaštička s čiernou pumpičkou. Vrchnáčik je čiernej farby a je na ňom nápis FIT ME. Odtieň produktu je vyznačený na sklenenej fľaštičke. K dispozícii je naozaj skvelý výber odtieňov, hlavne teda v USA. Odtieň 120 je z tých svetlejších - no pre bledulky bude pritmavý.
Na pleti samotný makeup pôsobí prirodzene a nevytvára masku. Ak máte pleť mastnejšiu, budete určite potrebovať púder:) 
Cena za makeup sa pohybuje okolo 11€.







Púder FIT ME odt.120 má jednoduché čierne balenie, obsahujúce zrkadielko a hubku na nanášanie. Mám odtieň 120, ktorý je dosť svetlučký. Púder celkom dosť práši a príde mi
obyčajný. Keďže ho používam len na T-zónu a tam to pekne zmatní, môžem povedať, že je fajn. Ale ak potrebujete poriadne zmatnenie, ktoré vydrží dlhú dobu, tak by som siahla po inom púdriku.
Cena za púder je okolo 7€.





Tiež sa ti môže páčiť

4 komentárov

  1. Pudr vypadá dobře, ale make-up by mi asi nevyhovoval, zatím jsme všude viděla jen příliš tmavé odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Príliš tekutý make-up vhodný na suchú pleť - to je ako pre mňa! :) Ale tiež sa mi zdá ten odtieň nejaký pritmavý, ale na leto si myslím, že supiš :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě ten make-up hrozně láká, ale odstíny v drogerkách jsou prostě neuvěřitelně tmavé. Ti dodavatelé snad vážně nejsou normální :(
    Budu si jej muset objednat přes internet....

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. makeup mě lákal, ale zdál se mi hrozně tmavý, tak jsem ho nechala v obchodě
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡