Moje oblúbené youtuberky #1

10.1.15

Ahojte dievčatá,
v dnešnom článku Vám predstavím moje obľúbené youtuberky:) 
Dnes máme sobotu, čo je pre mňa vcelku oddychový deň. Popri učení si robím občas pauzičky,kedy si zapnem videá mojich obľubených vlogeriek. :) Najradšej sledujem asi české youtuberky, ale samozrejme aj zahraničné, no to už uvidíte ďalej v článku. V tomto článku sa zameriam hlavne na tie, ktoré sledujem poslednú dobu najradšej.


Ako prvá je Natalie Suchanková

Táto česká slečna je mi svojim prejavom sympatická. Pôsobí milo a má kvalitné videá:) Určite sa na ňu mrknite. Mám rada hlavne jej obľúbencov z kozmetiky a nákupové videá.




Ďalej je to Týnuš Trešáková

Veľmi príjemná osôbka, ktorá má pekné videá a páči sami jej štýl obliekania. Jej videá sú inšpiratívne a je veľmi pekná.




Shopaholic Nicol

Táto okatá blondínka je veľmi zlatá a energická. Mám rada hlavne jej nakupovacie videá a vlogy. Vo videách pôsobí prirodzene a je taká ukecaná čo sa mi na nej páči.




MirksBeauty

Slovenská youtuberka, asi jediná, ktorú momentálne sledujem. Je veľmi zlatá a má kvalitné videá, ktoré sú pekne spracované.



AnnBlogger Kid

Mladá vlogerka Annet...našla som ju medzi ruskými vlogerkami. Niekedy teda robila videá aj v ruštine - je pôvodom Ruska, ale žijúca v ČR. Jej vlogy sú super:) Je taká bláznivá a zároveň pôsobí dospelo. Videá s Benom sú super. A nádherne spieva.

ANNBLOGGERKID


A cup of style

Myslím, že tieto dve slečny netreba ani opisovať. Pre mňa sú TOP.
Otevíráme vaše skříně -  Lucy & Nicole Ehrenbergerovi / A Cup Of Style


Tchic channel

Ďaľšia moja obľúbenkyňa. Má naozaj inšpiratívne videá a je veľmi sympatická. Má príjemný hlas.

 

Julia Pushman

Moja obľúbená ruská vlogerka. Má veľmi dobré videá, častokrát ma vedia zabaviť.
Hlavne tie keď varí :D 




Zoella 

Toto je asi taktiež známa lejdy pre všetky z vás. Proste Zoella. Love.




Ešte ich je veľa, ktoré sledujem a mám rada. Takže bude aj pokračovanie.

Aké vlogerky/youtuberky máte radi Vy?

Tiež sa ti môže páčiť

6 komentárov

  1. Děkuju za tipy, některé ani neznám :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A cup of style a Shopaholic Nicol sleduju taky, jsou super :) A Zoella jakbysmet, dokonce jí i docela v pohodě rozumím, takže super :) Na ostatní se ráda mrknu :) Co mě napadá, tak mám ráda třeba Hanny Brokolice nebo Jennu Marbles :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A cup of style jsou nejlepší :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Týnu, Shopaholic Nikol a Tchic Chanel taky sleduju moc ráda. Z těch co neznám mě zaujala Natálka a Anett :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Natku, Týnku i Shopaholičku sleduji pravidelně, u nich si žádné video ujít nenechám. Z ostatních zmíněných YouTuberek jsem koukla na MirksBeauty, a hned jsem dala odběr, takže díky za tip! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡