My dream room

27.7.17

Ahojte, 
v dnešnom článku vám ukážem niečo iné čo na tomto blogu ešte nebolo. Pred pár dňami mi prišiel mail od stránky Favi.sk, čo je vyhľadávač nábytku, dekorácií a inšpirácií. Môžete tam nájsť naozaj krásne kúsky do vášho bytu, interiéru a podobne. A to sa mne teraz náramne hodí, pretože v blízkej dobe sa chystáme prerábať byt a tak som načerpala inšpiráciu. 
Zamerala som sa na kúsky, ktoré by sa mi hodili do mojej izby.

     

Veľmi sa mi páči taký čistý, severský štýl a do toho zakompované kúsky, ktoré v sebe skrývajú nejaký ten príbeh, alebo sú vlastnoručne vyrobené. Farebnosť, ktorá je môjmu srdcu blízka sa nesie v pastelových odtieňoch v kombinácii s drevom, či inými prírodninami. Ako prvé čo by sa mi páčilo mať, je veľká posteľ a na nej rôzne druhy vankúšikov. Na stránke je široký výber, kde sa môžete inšpirovať aj vy.
Mne sa páčia napríklad tieto:

  
Vankúšiky nájdete TU

Ďaľšie kúsky, ktoré by sa mi páčili uvediem nasledovne :

Inšpirácie : 

     

  






Dúfam, že sa vám moje inšpirácie páčia, pretože mne veľmi. Jemné farby, doplnky a pocit pohodlia je to, čo by som chcela dosiahnuť. Myslím, že v dnešnej dobe sa dá vybrať naozaj z mnoho kúskov a tak sa priblížiť vysnenej predstave.

Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡